مکان فعلی :

           

اخبار برگزیده :
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

در دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان رابر با سرپرست فرمانداری مطرح شد؛

دانش آموزان رابری باید به جایگاه واقعی خود برسند.

دانش آموزان رابری باید به جایگاه واقعی خود برسند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رابر،صبح امروز مدیر و کارکنان آموزش و پرورش باحضور در محل فرمانداری با سرپرست فرمانداری شهرستان رابر دیدار و گفتگو کردند.

آقاملایی سرپرست فرمانداری رابر در این دیدار اظهارداشت:ما اگر در کارهاخداراشاهد و ناظر ببینیم و خدمت صادقانه باشد هیچ نیازی به قدردانی از سوی کسی نمی باشد.

 وی درادامه بااشاده به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرماید،اگر درخواست نیازمندی که خودش نمی تواندآن را به من ابلاغ کند  را به من برسانیدگفت:  هرکس تقاضای درمانده ای را به مسئولی برساند در حالی که نیازمندخودش از رساندن نامه اش ناتوان است خداونددر روز قیامت او را ثابت قدم می دارد.

 آقاملایی افزود:  شهررابر بعنوان زادگاه شهید سلیمانی می باشد و اگر در بحث مکتب شهید سلیمانی از هربعدی نگاه کنیم نهایتا به یک موضوع می رسیم و آن  چیزی جز خدمت به مردم و خدمت صادقانه نیست.

وی ادامه داد:مسئولین کشوری و استانی نگاه ویژه ای به شهرستان رابر دارند و ما باید در راستای مکتب شهید سلیمانی قدم برداریم.

آقاملایی افزود: همه مسئولین پرورش یافته آموزش و پرورش و به واسطه ی تلاش معلمین می باشند،
اما بحثی که در چند سال اخیر آموزش را تحت الشعاع قرار داد ویروس کرونا بود که صدماتی در بحث تعلیم و تربیت وارد کرد اما شاهد بودیم که معلمین ما با وجدان کاری و اخلاق در هرشرایطی از تعلیم به دانش آموزان دست برنداشتن که این موضوع قابل تقدیر و تشکر است.

 وی تصرین کرد: در بحث بازگشایی مدارس  باید فضاسازی مدارس و بعد معنوی که مصادف با ماه مبارک رمضان است تمام توان خود را به کار گیرید چون دانش آموزان رابر باتوجه به استعداد بالقوه ای که دارند به جایگاه خود در استان و کشور برسند.

در پایان مدیر آموزش پرورش رابر بیان داشت؛مجموعه آموزش و‌پروش  آمادگی همکاری لازم در راستای فعالیت های آموزشی و فرهنگی را در شهرستان دارد.


منبع : فرمانداری رابر


مطالب مرتبط با این موضوع :

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   PleaseSendVote
کد امنیتی را وارد کنید

آخرین اخبار
              
   کل : ۱۰  نمایش ۱ الی ۵   ۱ ۲